Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Montag, 30. August 2010

Salvrätitehnikaga kaunistatud topsik

 Lôpuks siis tulevad meie vabrikust ka salvrätitehnikas asjad. 

Kui keegi tahab 20 sendiga pliiatsitopsiks vôi lillepotikeseks, siis palun väga. Kas pildid vett peavad, selles pole ma veel päris kindel, isegi kui ma topsiku ahju panen. Lakil oli kirjas, et vôib keraamikale kanda, aga kuumutamise kohta ei olnud ühtegi sôna. Nii et vähemasti mittepestavaks topsikuks kôlbab. Läbimôôt 7,5cm ja kôrgus 10,5cm. Värv hästi hele beezh. Koostöös Ikeaga :D.

1 Kommentar:

  1. Oled sa pesnud kah mõnda tassi vms, mida nii tehtud on? peavad vastu?

    AntwortenLöschen