Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Sonntag, 7. November 2010

Loosimine.

Kuna ma öösel ei saa normaalset fotot aparaadist kätte, siis teen praegu juba môned, kuigi karp ei ole veel päris valmis. Kui soovid seda endale, siis kirjuta postituse alla kommentaariks, kas kasti sisu peaks olema praktiline, kôhtutäitev vôi muidu ilus (vaatamiseks). :) See info on vajalik, et ma karbi täita ka saaksin.
Kommenteerida saab nii kaua kuni pakid saatmata. Spontaanne värk nagu ikka. Ei välista muid loosimisi enne jôule.
Ahjaa, millega tegu - puidust vahedega karp Rico Designilt, sang nahast, klambrid sulgemiseks. Môeldud muidu kunstnikukraami hoidmiseks. Alumine värv tumepruun, pealmine praegu veel valge (môtleme veel...), kraklee lakk ja salvrätitehnikas pildid koostöös H&M-iga. 31x16x4cm.
Panen siia fotosid üles, kui karp välimust muudab.

15 Kommentare:

  1. mina paneks sinna näiteks ehteid
    miio

    AntwortenLöschen
  2. Mina panex naelu, nõelu, knopkasid, klambreid, lepatriinusid, paelu.. :D Aga no kes siis kommidest ära ytleb, onju :P
    evely

    AntwortenLöschen
  3. mina paneks sinna erinevaid komme/küpsiseid.. tabaluku paneks ka ette :D Tegelikult peaks sinna vist ka pliiatsid/pastakad, kustukad, kleepekad ja muu selline mahtuma ;)
    Annely

    AntwortenLöschen
  4. ma paneks ka sinna komme: igasse lahtrisse erinev sort :P maiasmokk nagu ma olen :D
    Janne

    AntwortenLöschen
  5. Mina paneksin sinna homöopaatilised terad :)


    Nele

    AntwortenLöschen
  6. Mina paneks ka magusat, eriti martsipani:)
    Aile

    AntwortenLöschen
  7. Sellises ilusas karbis hoiustaksin ma oma kudumisvardaid ja komme. Kuna pere teb, et seal on kudumisvardad siis keegi ei käis seal komme otsimas... peale minu:))

    Krisu

    AntwortenLöschen
  8. mina võtaksin selle endale töö juurde paneksin sinna "vitaamiine" ja mõned iluvidinad et kui ülemus tuleb siis saaksin kiirelt huuled ära võõbata :)

    Kairi

    AntwortenLöschen
  9. Väga andekas :D. Pean endale ka umbes 10 erinevat tegema, et kôik asjad ära mahuksid :D

    AntwortenLöschen
  10. Väga armas karbike!!!
    Ma hoiksin seal ilmselt pärleid. Või poolvääriskive.
    Komme ei saaks ma seal hoida, sest need saaks kohe otsa ja siis oleks karp tühi.
    Niiet pigem kivid- hea lahterdada kas suuruse, värvi või lihvi järgi.
    Karp on aga aus :)

    AntwortenLöschen
  11. Super-super-super!
    Ma paneks pool elu sinna sisse kui mahuks :D Endal pool elu sellega seotud, peaaegu :D
    Aga kui peab midagi otsustama, siis meisterdamisvidinaid : a´la lepatriinud, tähed, numbrid ja muu selline pisike kraam ;)

    Heleri

    AntwortenLöschen
  12. Ja mina paneksin kõrvarõngaid - sealt ju kohe kõik ilusti näha.
    Või siis maiustusi. Või kõrvarõngaid ja maiustusi. :D
    Ave

    AntwortenLöschen