Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Mittwoch, 15. September 2010

2 öist tööd - riidenagi lastele ja bambusest klaasialused


Vincu riidenagi sai selline. Kes tahab, siis palun kiiremas korras märku anda. Ma ei ole kindel, kaua poes toorikuid on. Ideaalne on lühikese nime jaoks, aga pmst vôib nime ka ära jätta ja piltidega kaunistada. Värv vôib muidugi ka heledam olla, vôi tumedam, ilma krakleeta vôi milline iganes. Teeme kôike :) Sobiks ka näiteks kööki vôi vannituppa, kui vastavad pildid peale panna. Môôdud: kôrgus 7cm, laius 24cm, sügavus ~4,5cm. Hinnaks 3,50.


Teine töö oli minimalistlikud klaasialused. Otsisin oma kogust veiniklaasipilti, aga need mulle ei meeldinud selle töö jaoks. Panin siis peale sellised lounge tüüpi minimalistlikud joogimärgid. (Muide, lounge stiilis asju tuleb veel). Jätsin värvi täiesti ära, kuna need bambusest alused on iseenesest niivôrd ilusat värvi. Bambus kasvab hästi kiiresti ja on seetôttu hea asendus puidule. Mina näiteks kasutan bambusest kohvifiltreid. Kaunistamist ootab mul veel ka üks bambusest vôileivamaterjali jaoks môeldud keerlev alus. Kuna need alused ei ole toorikud, vaid tegelikult juba täiesti valmis asjad, siis ei saanud neid ma ka osta tooriku hinnaga. Aga nad on nii armsad ja lôhnavad mônusasti, pisut nagu kadakas. Môôdud: sisemise süvendi läbimôôt 8,1cm, kôrgus 1cm, pikkus ja laius 9,8cm. Hind neljal kokku 4,- Ühekaupa 1,-.
Avastasin hommikul, et 1 alus on teistpidi pildi peale saanud. Tellimustööna teen muidugi kôik ôigetpidi ;). Aga see sassiläinud alus annab hea vôimaluse üks teine idee ära katsetada - väike ilma klaasita pildiraam lastetuppa.
Kollasele pildile pean siiski pisut valget värvi alla panema vôi siis mône pisut tumedama pildi vôtma.


Pilte saad valida siit kôikide asjade jaoks, mida meisterdan.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen