Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Dienstag, 14. September 2010

MayBee

Kunagi, kui magistrikraadi kätte sain, siis kirjutasin oma nime M.A.arika. Sellest jäi alles M.A. (loe: emm-ei) ja sellest omakorda sai May. Niisiis May. Mulle meeldivad väga sônamängud ja nii sai mu hobisignatuur nime MayBee. Ehk siis eesti keeles May-mesilane vôi vôib-olla. Brändid on meil ka: MayBee 4 everybody, MayBee 4 BaBy, MayBee 4 Mami jne. :D
Siin on üks variant, mis tehtud templitega.

Head ööd,
MayB

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen