Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Mittwoch, 15. September 2010

Suurele kôrvarôngakogule

Mitu kuud nuputasin, kuidas seda asja täpselt teha. Raam oli olemas, aga otsisin materjali, kuhu saaks hästi ka tillukesed mummu-kôrvarôngad külge kinnitada.
Kôigepealt värvisin raami üle ja panin môned must-valged motiivid salvrätitehnikaga peale. Siis panin vôrgu külge. On mônusamaid töid... Ise olen väga rahul, et idee ka teostuse leidis. Konkreetselt selle raami suurus on 50x50cm ja sügavus ~5cm. See läheb jôuluvana kingikotti, aga kui tahad endale samuti, siis anna teada. Raam on puidust, vôrk alumiiniumist ja töö üsna aeganôudev, seetôttu hind 10,-
Momendil on pooleli väike vôrkraam, kuhu muidu sobib 10x15 foto. See sobiks näiteks aluseks, millega kinkida kôrvarôngaid. Ja miks mitte ka nö kaardi asemel. Kui valmis, siis panen foto siia.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen