Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Sonntag, 5. September 2010

Vaimustuses...

...akvarelli värvipliiatsitest. Isegi minu kritseldused näevad välja nagu ma oskaksin joonistada. 12 tk. maksid küll üle 10 euro, aga ma olen niiiiiiii rahul. Katsetasin niisama öösel paksu akvarellipaberi peal (250g/m²), mis parasjagu pähe tuli. Ühesônaga joonistasin harilikuga kriipsa-kraapsa, siis värvisin üsna suvalt pliiatsitega ja siis ôige pisut tômbasin niiske pintsliga üle.

Kiire projekt Vincule - ôngitsemismäng. Kust ôngitseb Müncheni elanik? Muidugi ôllekannu seest! :D Ôngeridvaks vana söömispulk (tegin kääridega vao sisse, et nöör paremini püsiks) ja ôngeks IKEA noole kujuline magnet (juba aastaid testitud - magnet ei kao ära küljest). Kuna paks akvarellipaber oli üsna kallis, siis katsetasin Cansoni mi-teintes paberit (160 g/m², Eestis maksab A4 leht ca. 4 EEKi). Kooldub natuke rohkem, aga ei midagi hullu. Üks raamat soovitas vähemalt 120g/m² vôtta, aga minu meelest on hästi paks lahedam.
Iga kala vôi muu asi on kahest paberist kokku kleebitud ja nende vahel on väike metallist seib. Kôik seibid ei ole sobivad, testisin erinevaid. Kleepisin tavalise UHU meisterdamisliimiga kokku ja lapsel rôômu kui palju. Tegelikult hoian lähemal ajal poes silmad lahti, et kaladele plastikust purki leida. Ei ole kahjuks momendil majapidamises olemas.

2 Kommentare:

  1. Tôesti soovitan väga. Olen nii rahul, et katsetasin. No ja kui just hullult suuri pilte ei maali, siis ikka peab karbitäis päris kaua vastu. :D

    AntwortenLöschen