Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Samstag, 8. Januar 2011

Embossing

Embossing ei ole keeruline, aga selleks on vaja môningaid spetsiaalseid vahendeid:
embossingu pulbrit, embossingu templipatja ja templit vôi embossingupliiatsit. Selle paberi alla, kuhu embossingu teed, tuleks vôtta natuke suurem paber ja selle keskele murdejoon teha. 
Mina katsetasin kôiki värve Cansoni mi-teintes paberiga, vist on valge (vôi hästi hele sinakas). Embossingu fööni tôi mulle jôuluvana, eelmistel aastatel ajas asja ära röster. Saab ka kuuma pliidi kohal, aga föön on turvalisem ja mugavam. Spetsiaalse fööni eelis on ka see, et saab embossingut teha paksule paberile, puidule jms., mida muidu kuumutada ei saaks. Kuumutades peab pilt vôi tempel olema alati pealpool, muidu tilgub värv kuumutades lihtsalt maha.

Kôige lihtsam on kiirelt suur paber templeid täis teha ja pulber peale raputada. Aga kuna ma tahtsin kôik värvid ära katsetada, siis lôikasin paberi tükkideks. Templivärv vôi embossingupliiats kuivavad mône aja pärast, nii et pulber tuleks vôimalikult ruttu peale raputada ja ka kuumutamisega mitte väga kaua oodata. Pulbriga ei maksa koonerdada ja kogu templipind üle raputada. Ma tavaliselt toksin sôrmaga paberiserva, et pulber kindlalt igale poole külge hakkaks. Templit ei tohi sôrmega katsuda!!! Pulber tuleb muidu küljest ära. Kui pulbrit on hakanud külge kohtadele, kus seda ei peaks olema, siis mina kasutan selle jaoks peenikest pintslit. Näpuga mitte katsuda. 
Siis koputa ülejäänud pulber ettevaatlikult aluspaberi peale. 
Kui selle kokku murrad, saad üleliigse pulbri kenasti topsikusse tagasi joosta lasta.

Fööniga tuleb kuumutada otse ülevalt alla. Tähelepanu - tavaline föön puhub ôhku liiga kôva survega. Vôite katsetada, aga üldiselt ei saa sellega.
Rösteri ja pliidiplaadi kohal ole ettevaatlik, et näppe ära ei pôletaks. Liiguta aeglaselt paberit umbes 20cm kôrgusel. Kui näed, et kogu pulber on sulanud, siis ongi motiiv valmis. Lase sel korralikult ära jahtuda. 
See värv on liiga ôrn valge jaoks, aga ma tegin kôikidest enda värvidest fotod. Osad pulbrid on hästi katvad, osad poolkatvad. Näiteks viimane valge on hästi kattev.
Templivärvi ja templi asemel vôib enda teksti ja kunstiteosed teha embossingupliiatsiga. Mul on värvitu, aga neid on ka tumedaid. Üks ots on ümar ja teine ära lôigatud (ilukirja jaoks). Töökäik sama: kirjuta-joonista kiirelt ja pulber ruttu peale, kuumuta. 
PS. Mul on kuni emsapäevani 1 föön üle. Hind on natuke üle 20.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen