Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Mittwoch, 5. Januar 2011

Kuidas jälgida lihtsamalt lemmikblogisid

Kellel on endal blogi vôi vähemalt google'i konto olemas, siis on olemas üks hea vôimalus, kuidas blogisid jälgida.
Mina teen enda blogisid Bloggeriga, mis on saksakeelne. Aga kuna osad sônad ka inglisekeelsed, siis oskan sarnase blogilehe kohta nôu anda.
Leia oma blogilehel selline koht nagu dashboard. Seal peab olema kusagil vihje lemmikblogide - Blogs, I'm following - kohta (sks.k. Leseliste, ing.k. näit. Reading List). Mul on see osa Bloggeris lehe keskel (üleval on minu blogide ülevaade ja all muud uudised). Kui oled need juba üles leidnud, siis on seal kusagil ka lisamise link - add. Lisad oma lemmikblogide aadressid (ükshaaval tôenäoliselt). Ja nüüd ei pea enam iga blogi eraldi avama, vaid iga kord, kui lehte uuendad näed enda nimekirjas, kui môni blogi on uue postituse teinud.

Küsimus laiale ringile: kuidas lisate blogi siis lemmikute hulka, kui endal blogi pole? Andke teistele ka näpunäiteid. Kui täht on loositud, siis järgmised loosimised korraldan nende vahel, kes mu blogi ka tôesti pidevalt loevad ja ametlikult lugejaks registreeritud on.

1 Kommentar: