Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Samstag, 1. Januar 2011

Loosimine 2 / Verlosung die Zweite

Uuel aastal uue hooga.
Seekord loosin välja ühe décopatch tähe. Millise tähe täpselt, selle ütleb ônnelik vôitja. J ka olemas.
Osavôtmiseks jäta siia alla kommentaar.

Der glückliche Gewinner wird wieder per Angelspiel ermittelt und darf sich eine Buchstabe aussuchen. Diese werde ich dann nach Wünschen verschönern.

12 Kommentare:

  1. kena teostus, eriti meeldib m-täht :D
    miio

    AntwortenLöschen
  2. Väga mõnus mõte. Sellest valikust meeldib mulle see vallatu ja värviline "C"- väga rõõmus ja õnnelik tundub ta :)
    Ideederohket uut aastat Sulle!!!

    AntwortenLöschen
  3. M-täht ilutseb kodus teleka peal. See on ilmselgelt Merly-täht, aga Marko arvas et tema täht. No võta sa kinni kellel õigus on ;)

    AntwortenLöschen
  4. osaleme siis ka loosirattas:)puuduv j täht kuluks muidugi kõige enam ära, aga ka e, r või t ei teeks paha.

    AntwortenLöschen
  5. Tôesti kahju, et J poes ainukesena otsas oli. Aga aasta veel pikk ;)

    AntwortenLöschen
  6. Täiesti juhuslikult sattusin siia lehele ning "wow", mis laheda koha leidsin! Ja mis kihvt idee! Kümme punkti! Ja kuna loosiratas käima pandud, siis heameelega oleksin ka üks seal veerejatest. Minu lemmik oleks loomulikult K. Või siis hoopis G mu kallimale ;)

    AntwortenLöschen
  7. Tegid sa paberi v salvakaga?

    Kenad, nagu ikka ;)

    Heleri

    AntwortenLöschen
  8. Décopatch on need s.t. décopatch-paberiga ja décopatch liimi ja -lakiga.

    AntwortenLöschen
  9. väga ilusad tähed! Kust sellisele ideele tulid? Sa ika mega tubli! :) Tähtedest meeldib mulle muidugi A aga K ja T sobivad ka T eriti:P

    AntwortenLöschen
  10. Väga lahe idee! Tähed on väga ilusad, eriti meeldivad A ja L:)
    Aile

    AntwortenLöschen
  11. Väga ilusad ja C on lemmik kuna Minu nimi hakkab ka C-ga!:)

    AntwortenLöschen