Otsustasin enda ideedele ja fotodele ka vôimaluse anda ennast natuke internetis luftitada. :) Kôige rohkem meeldib mulle scrapbooking, aga kuna see nôuab aega ja püsivust, siis tänu Vincule on see momendil keeruline. Selle asemel on meil teema pimp-our-korter ja môtlen välja uusi ideesid, mida kunagi realiseerida. Üritan olla roheline ja vôtan sôna ka sellel teemal. Viel Spass! Enjoy!
Kôik mu ideed on mu enda peas sündinud vôi mugandatud käepärasemaks ostetud käsitööajakirjadest-raamatutest. Kindlasti on Sul endal palju pônevaid ideesid ja Sa ei pea tingimata minu omasid müügiks kasutama. Aitäh!

Freitag, 7. Januar 2011

Ise kingitud, hästi kingitud 2

Paar päeva tagasi jôudis kohale kraam, mille vôitsin Limetree heategevuslikult jôuluoksjonilt. Kuna olen suur mymaki fänn, siis panin paljudele tema asjadele käpa peale. Limetree annetas enda poest môned lahedad poistekangad. :)
Varsti ilmub mymaki teine raamat. Esimene on üks mu lemmikutest. Selles on palju ideesid, mida teha tööstusvildist, aga ka muud lahedat järgiômblemiseks.

Ja milline üllatus ja rôôm: UPS leidis meie kodu ka lôpuks üles (siiani pidin alati ise kusagil maailma otsas laos oma pakkidel järel käima). Ideest sain tähed, kriiditemplivärvid, embossingu pulbrit, décopatch paberit (et ikka valikut oleks) ja veel ühtteist.

2 Kommentare:

  1. Die Buchstaben sind ja klasse. hast Du sie schon fertig gemacht ?

    Ich bin durch Zufall auf deinem Blog gelandet und finde ihn toll.
    Einen schönen Tag noch

    Lg Andrea

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Andrea,
    einige Buchstaben habe ich verschenkt, und eine Verlosung steht noch aus. Seit ich wieder arbeite, ist es irgendwie mühsam geworden. Aber gerade heute wollte ich gerade wieder etwas Posten. und die Verlosung wird auch noch in den nächsten Tagen stattfinden. ;)

    AntwortenLöschen